تبلیغات
بصیرت313 - یك ادغام+گسترش فعالیت آموزش و پرورش با مهدویت
مقام معظم رهبری: انتظار یعنی قانع نشدن، قبول نكردنِ به وضع موجود زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب، كه مسلم است كه این وضع مطلوب با دست قدرتمند ولی خدا حضرت حجت بن الحسن (عجل ا... تعالی فرجه الشریف و ارواحنا له الفداه) تحقق پیدا خواهد كرد. باید خود را به عنوان یك سرباز، به عنوان یك انسانی كه حاضر است برای آنچنان شرایطی مجاهدت بكند آماده كنیم. انتظار فرج معنایش این نیست كه انسان بنشیند، دست به هیچ كاری نزند، هیچ اصلاحی را وجهه همت خود نكند؛ صرفاً دل خوش كند به اینكه ما منتظر امام زمان (علیه السلام) هستیم!! اینكه انتظار نیست. انتظار، انتظار چیست؟ انتظارِ دست ماهر قدرتمند الهی ملكوتی است كه باید بیاید به وسیله خودِ همین انسانها، با كمك همین انسانها، سیطره ظلم را از بین ببرد و حق را غالب كند و عدل را در زندگی مردم حاكم كند و پرچم توحید را بلند كند و انسانها را بنده واقعی خدا بكند. ««آماده باید بود برای این كار»»

براستی آیا با خود اندیشیده ایم كه جای امام زمان (ارواحنا له الفداه) در زندگی ما، اهداف ما، سندهای چشم انداز، آموزش و پرورش، صدا و سیما، نهادهای دیگر و مهم تر از اینها در دل ما؛ كجاست و این امام مهربان چه جایگاهی در این موارد ذكر شده دارد؟! چرا امام زمان (علیه السلام) اینقدر غریب است؟؟ چرا؟ در قسمت نظرات، اندیشه خود را بنویسید

بازدید : مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390
  نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی كشور گفت: وظیفه ریشه‌كنی بی‌سوادی در كشور از نهضت سوادآموزی به آموزش و پرورش منتقل شده است از این رو نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش ادغام می‌شود....
علیرضا فنودی معاون هماهنگ کننده امور پرورش و تربیت‌بدنی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت همكاری حوزه معاونت پرورش با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و حوزه‌های علمی تأكید كرد. ...
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی باقرزاده پیش از ظهر امروز در جمع مدیران كل آموزش و پرورش و نهضت سواد‌آموزی و اعضای شورای معاونان اداره‌كل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری وظیفه اصلی ریشه‌كن كردن بی‌سوادی را در كشور از نهضت سوادآموزی به آموزش و پرورش انتقال داده است و بر همین مبنا، نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش ادغام می‌شود.
وی افزود: مسئول نهضت سوادآموزی هر استان به عنوان تقارن مدیركل و معاون نهضت سوادآموزی معرفی می‌شود و در شهرستان‌ها نیز تشكیلات نهضت سوادآموزی زیر نظر مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها اعلام وجود می‌كند.
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی كشور تأكید كرد: تمام مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مدیران مجتمع‌های آموزشی مسئولند با بی‌سوادی مبارزه كنند و در معرفی بی‌سوادان به آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی نهایت همكاری را داشته باشند.
باقرزاده تصریح كرد: امور مالی و امور اداری نهضت سوادآموزی به آموزش و پرورش انتقال داده شده و ساختار آموزشی نهضت سوادآموزی نیز تغییر می‌كند.
وی خاطرنشان كرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه نباید فردی بی‌سواد با كمتر از 50 سال سن در كشور وجود داشته باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی كشور عنوان داشت: برای تحقق این هدف ضروری است آموزش و پرورش در جذب كودكان واجب‌ التعلیم تلاش كند و نهضت سوادآموزی نیز در زمینه آموزش افراد بی‌سواد فعالیت بسیاری داشته باشد.
باقرزاده گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه، نهضت سوادآموزی وجود دارد و پس از آن آموزش بزرگسالان با عنوان دیگری به حركت خود ادامه می‌دهد.
مدیركل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گزارشی از فعالیت آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی را در سطح استان ارائه كرد و بر ضرورت همكاری با نهضت سوادآموزی برای ریشه‌كن كردن بی‌سوادی در سطح استان تأكید كرد.
ابراهیم اعتصام همچنین در جمع معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: در تمام دنیا اعتقاد بر این است كه راه رسیدن به آرمان‌ها و فتح مطلوب‌ها و رسیدن به تمام اهداف از راه تعلیم و تربیت صحیح حاصل می‌شود.
ابراهیم اعتصام بیان كرد: دستگاه آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه و سرنوشت سازترین دستگاه در كشور است.
وی اظهار داشت: سعادت و شقاوت جامعه بشری در اختیار معلمان است و این مسئولیت شرعی و اجتماعی بسیار سنگینی را بر دوش فرهنگیان می‌گذارد.
مدیركل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یادآور شد: با تعطیلی مدارس در پایان سال تحصیلی و آغاز فعالیت‌های تابستانی، مسئولیت معاونان پرورشی در پر كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان چند برابر می‌شود.
علیرضا فنودی معاون هماهنگ کننده امور پرورش و تربیت‌بدنی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت همكاری حوزه معاونت پرورش با بنیاد مهدویت و حوزه‌های علمی تأكید كرد.



طبقه بندی: مهدویت،  متفرقه، 
برچسب ها: یك ادغام+گسترش فعالیت آموزش و پرورش با مهدویت، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود، مركز تخصصی مهدویت، مركز مهدویت، مهدویت، تعامل با بنیاد مهدویت، تعامل با مركز تخصصی مهدویت، مركز تخصصی مهدویت قم، ادغام، ادغام نهضت سوادآموزی، بصیرت، بصیرت313، علی باقرزاده، مدیران كل آموزش و پرورش و نهضت سواد‌آموزی، نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش ادغام می‌شود، ضرورت همكاری حوزه معاونت پرورش با بنیاد مهدویت، امام زمان، امام مهدی، موعود، موعودعصر،
ارسال توسط محمدمهدی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نظر سنجی
با تأملی در خود درمی یابیم هنوز نسبت به حقوقی که امام زمان (علیه السلام) بر ما دارد، همچنان غافل هستیم. شما این علتها را در چه چیزهایی میدانید؟







صفحات جانبی
دوستان ما
امکانات جانبی
لینک باکس مذهبی قافله
لینک باکس مذهبی بکا

شارژ ایرانسل

قالب وبلاگ

اخبار سینما

خرید پستی

خرید اینترنتی